Razlika Google oglaševanja in pridobivanje naravnih rezultatov

Google nam omogoča hitro ali počasnejše pozicionairanje naše spletne strani v iskalniku. Hitrajša možnost je uporaba Google oglaševanja – Google Adwords, ki ponuja uporabnikom takojšno vidljivost na Googlu. Seveda je za to storitev potrebno odšteti tudi kakšen evro več. Hitrejša vidljivost na spletni uporabnikom zagotavlja, da lahko svoje storitve in izdelke predstavijo na tržišču v najkrajšem možnem času in poskušajo z uporabo oglaševanja pridobiti čim večje število naročil in povračilo investicije.

Ali to resnično deluje?

Stara dobra praksa pravi, da se je pri oglaševalskih akcija vedno potrebno zanapati zgolj na 1% kovenrzijo oz. tolikšno povračilo naročil. Kako si lahko to predstavljamo v praksi. Če na svojo spletno stran prejmemo preko PPC 600 obiskovalcev to pomeni, da lahko pričakujemo od the obiskovalcev 6 povpraševanj oz naročil.

Je možno dobiti s plačili na klik dobiti višje število naročil?

Google nam omogoča, da v sklopu kampanij izvajamo različne spremembe in se poskušamo maksimalno prilagajati tržišču in uporabnikom, ki iščejo koristne informacije in mi pri njih vzbudimo pozornost. Tu je ključnega pomena, da izberete pravo oglaševalsko agencijo, ki bo za vas skrbela praktično vsak dan in vam poročala o spremembah na tržišču. Na podlagi tega lahko potrdimo, da ste takrat lahko 100% deležni večjega števila naročil.

Prednost in slabosti pridobivanja organskega obiska

Pričnimo prvo s slabostmi, ki uporabnike najbolj spravljajo ob živce. V kolikor želimo, da se naš organski obisk preko Googla poveča je potrebno v optimizacijo vložiti veliko časa. Kaj po pomeni? Nekatere dejavnosti potrebujejo leta in leta, da se njihove ključne besede uvrstijo oz. pojavijo na prvi strani. Več kot je konkurence na tržišču, ki redno spremlja novosti in jih implementira v svoj proces težje je priti na vrh. Zato je ključnega pomena, da z optimizacijo spletne strani pričnete pravočasno…danes in jo postopoma nadgrajujete.

S sabih stvari preidimo še na dobre. Dobro optimizirana stran zagotavlja vedno več obiska. Vedno vče obiska nam daje prepoznavnost na tržišču in spletna naročila. Visoke organske pozicije lahko strani ohranijo dlje časa in si s tem zagotovijo večje število obiskovalcev na strani.

Je to res možno doseči?

Ja je! Star pregovor pravi kamen na kamen palača. Pri nas pa stvari malo obrnemo in pravimo besede na besede bodo dala dobra mesta.

© 2018 Spletna agencija Creator | Vse pravice pridržane.

Creator.si

Stran uporablja piškotke za delovanje