Kaj je Landing Page – plavajoča stran?

V digitalnem marketingu je  landing page,oz. po slovensko plavajoča stran, ločena stran, ki jo zgradimo z namenom, da na njej izpostavimo posamezno storitev ali produkt, ki ga izdelujemo in istočasno prodajamo. Običajno na tej strani beležimo obisk preko različnih oglaševalskih kampanj, saj je stran narejena samo zato ločeno.

Plavajoča stran, v osnovi, na strani vsebuje preproste elemente kot so fotografije posameznih izdelkov, opise izdelkov, tehnične specifikacije, video vsebino in obrazce, preko katerih lahko potencialni naročniki pošljejo povpraševanje za izdelek ali izvedejo direktno naročilo.

Največja razlika pri izdelavi plavajoče strani in klasičnih strani, ki jih vaša spletna stran že vsebuje, je ta, da je landing page namenjen zgolj pridobivanju obiska preko plačila za klik ‘PPC’. Klasična stran pa običajno beleži organski obisk, ki ga snujemo s  SEO  strategijo.

Kakšna je razlika med domačo in plavajočo stranjo?

Na domači spletni strani imamo običajno zgrajeno popolnoma drugačno strukturo strani kot na plavajočih straneh. Domača stran običajno ponuja več informacij, česar pri plavajočih straneh ne želimo. Prav tako imajo domače spletne strani kup dodatnih funkcij in povezav, ki niso vezane na posamezni produkt in s tem odbijamo pozornost iskalcev informacij.

Zaradi tega pri snovanju landing paga upoštevajte, da morajo taškne strani vsebovati zgolj osnovne informacije in da je potrebno naročniku v najhitrejšem času ponuditi informacije, ki jih išče. Zato na takšnih straneh iskalcem ne otežujte dela in dajte največjo pozornost dobri predstavitvi posameznega izdelka.

Ne pozabite pred pričetkom vsake kampanije v vašo plavajočo stran vgraditi tudi analitiko, ki je vezana na vsak klik, ki ga uporabnik naredi na strani. Zakaj je analitika v ozadju tako pomembna? V kolikor boste imeli pravilno nastavljeno analitiko, boste lahko zaznali ali vaši obiskovalci na strani pridejo do željenih informacij in opravijo nakup. Če temu ni tako to pomeni, da na strani ljudje ne dobijo dovolj primernih informacij in jih morate dopolniti oz. popolnoma spremeniti. Lahko pa je razlog tudi v tem, da so produkti predragi ali produkt ni primeren za konverzijo. Zato je tudi tu ključnega pomena, da izberete pravo spletno agencijo, ki bo poskrbela, da pridobite čim več konverzij na strani.

© 2018 Spletna agencija Creator | Vse pravice pridržane.

Creator.si

Stran uporablja piškotke za delovanje